-
پیام CRM ها: بدون مشتری هرگز!
شنبه 18 خرداد 1398 12:59
شاید این ضرب المثل را بارها شنیده اید: " به دست آوردن دوست آسان است، اما نگهداشتن دوست سخت ". اما در مورد مشتریان یک سازمان، شرایط به مراتب از این نیز سخت تر است. به دست آوردن مشتری و نگهداشتن آن هیچ کدام کار آسانی نیست. بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکتها به خود اختصاص داده...
-
نیاز کسب و کار برای شروع به نرم افزار CRM
یکشنبه 28 مرداد 1397 21:39
CRM رایگان یک راه حل برای رشد کسب و کار ها و یک ابزار مفید برای رقابت در بازار است. راه انداری کسب و کار می توانند بسیار مشکل و چالش برانگیز باشد، همیشه باید راهی برای رقابت کردن و موثر تر بودن داشته باشید. بنابراین در شروع کار نیاز بیشتری به ابزار مناسب برای رشد کسب و کار و رقابت در بازار دارید. در ادامه به این موضوع...
-
برای توسعه محصول به جلب رضایت مشتری بیندیشید!
چهارشنبه 10 مرداد 1397 11:26
مصرف کنندگان تنها بر اساس قیمیت تصمیم نمی گیرند اما واضح است که قیمت بی تاثیر هم نیست. اگر خیلی بالا باشد ممکن است مصرف کننده حتی وقتی صرف شناخت بیشتر مزایایی که باعث بالارفتن قیمت محصول شده است نکند . اگر قیمت خیلی پایین باشد ممکن است مصرف کننده هیچ ارزشی در محصول نبیند و به سراغ محصولات رقیب برود. قیمت گذاری همیشه...
-
واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)
شنبه 11 فروردین 1397 19:44
CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را با لحاظ موارد ذیل برآورده می سازد. • ایجاد سنجشهای مرتبط با مشتری مانند امور مشترکین • تقویت رفتارهای سازمانی به گونه ای که در جهت تحقق نیاز...
-
تعریف سابقه ی تاریخی CRM و مدیریت ارتباط با مشتری
جمعه 2 تیر 1396 11:54
تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» را در مورد نرم افزار تولیدی خود به کار برد، به...
-
۴ ابزار نرم افزار CRM که سال جدید شما را سازنده تر می کند
سهشنبه 8 فروردین 1396 14:50
با فرا رسیدن سال جدید، بسیاری از ما در حال جستجو و شناسایی دستاوردهای جدید جهت بهتر ساختن سال جدید هستیم. برخی از این اقدامات شخصی هستند و برخی دیگر برای بهتر کردن کسب و کار می باشند. افرادی که بر روی نرم افزار CRM سرمایه گذاری کرده اند، احتمالاً در مورد مزایای بسیار نرم افزار CRM شناخت کافی پیدا کرده اند و می دانند...
-
چه چیزی باعث مصرف کنندگان می خواهند برای خرابکاری نام تجاری شما؟
شنبه 26 اردیبهشت 1394 12:00
این یکی از احتمالا نتایج افراطی ترین خرابکاری مشتری است. این در سال 2009 اتفاق افتاده است که نوازنده دیو کارول به حال تجربه بد با خطوط هوایی متحده است. برای بیان نارضایتی خود را، او ایجاد یک ویدیو او به نام "متحده معافیت گیتار." در این ویدئو ویروسی رفت، و آسیب آغاز شده است. متحده تلاش برای رسیدن به آقای...